کیستون چست؟

در زیر ساخت های شبکه تجهیزات زیادی مورد استفاده قرار می گیرند که طراحی آن ها با هدف تسهیل ارتباطات در شبکه شکل خواهد گرفت. یکی از این تجهیزات کیستون شبکه است که از یک سو به کابل شبکه وصل می شود و از سوی دیگر به یک پورت مادگی ( RJ-45 و … ) که در اختیار کاربران قرار می دهد.
کیستون نیز مانند کابل شبکه میتواند از نوع شیلددار یا بدون شلید باشد. حتمآ برایتان این سوال پیش امده که شیلد کیستون چیست؟ در واقع شیلد لایه‌ای حفاظتی است که هدف از به کارگیری آن، کاهش نویز در شبکه است. بنابراین کیستون های شیلددار ( SFTP ) نسبت به کیستون های بدون شیلد ( UTP ) در برابر نویز و تداخل الکترومغناطیسی مقاومت بالاتری از خودشان نشان می دهند. در موقعیت‌هایی که تراکم کابل و تجهیزات وجود داشته باشد، استفاده از کیستون شیلددار به حفظ کیفیت شبکه کمک می کند؛ اما برای شرایط عادی مانند مصارف خانگی کیستون فاقد شیلد که از قیمت مناسب‌تری برخوردار است، گزینه‌ی منطقی‌تر به‌حساب میاید.

کیستون شبکه cat6 utp برند pks

کیستون شبکه cat6 utp برند pks

کیستون شبکه Cat6 UTP در واقع یک قطعه در ابعاد کوچک است که منطبق بر آخرین استانداردهای بین المللی کابل کشی Cat6 طراحی شده و از سرعت انتقال داده 1 gb بر ثانیه و پهنای باند 250 mh پشتیبانی می کند.

کیستون شبکه cat6 utp برند pks از طراحی زیبایی برخوردار بوده و با بدنه ای پلاستیکی ساخته شده است که از مواد مرغوبی جهت ساخت آن استفاده کرده اند. این مدل از کیستون از کانکتور CAT6 بهره می برد و تمامی کابل هایی که از این کانکتور ساپورت می کنند را می توانید برای آن استفاده نمایید.